Pozyskaj klienta na zakup nieruchomości!

Nagranie warsztatu stacjonarnego

Na szkoleniu

Przejdziemy od przygotowania oferty sprzedaży nieruchomości, poprzez strategię i kanały dystrybucji oferty, organizację prezentacji i procesu sprzedaży, aż do negocjacji z potencjalnymi nabywcami dla maksymalizacji ceny.

Marta Baczewska-Golik i Maria Niemir-Błaszak

Agentki nieruchomości z bogatym doświadczeniem w nieruchomościach, marketingu, sprzedaży i IT. Uczymy w lekki, prosty i konkretny sposób o złożonych zagadnieniach obrotu nieruchomościami, aby Absolwentki i Absolwenci naszych szkoleń nie tylko wiedzieli, ale i działali.

Jeśli odpowiedziałaś twierdząco na przynajmniej jedno pytanie, to 
przeczytaj tę wiadomość do końca! 🙂

Tylko czym jest jakość w tworzeniu oferty sprzedaży i prezentacji nieruchomości oraz procesie sprzedaży?

Stworzeniem unikalnego doświadczenia sprzedażowego, dzięki czemu sprzedający otrzymuje wsparcie, jakiego potrzebuje, zwieńczone poczuciem osiągnięcia najbardziej korzystnego wyniku negocjacji w danym momencie rynkowym.

Stworzeniem unikalnego doświadczenia zakupowego, dzięki czemu nabywca poczuje wartość nieruchomości, zaangażuje się emocjonalnie i zawalczy o to żeby zostać jej nowym szczęśliwym właścicielem.

Pozyskaj klienta na zakup nieruchomości!

Nagranie warsztatu stacjonarnego

1490
590 zł brutto
  • Dostęp do nagrania warsztatu stacjonarnego przez 12 mc 
  • Zestawienie narzędzi oddziaływania na potencjalnego nabywcę na poziomie ogłoszenia i prezentacji nieruchomości w modelu APPETITE
  • Lista kontrolna informacji potrzebnych do sformułowania treści ogłoszenia o sprzedaży
  • Przykłady naszych udanych realizacji ofert nieruchomości: ogłoszeń na portalach, newslettera do agentów współpracujących i folderu do pracy z klientem kupującym
  • Wzór bazy danych o zainteresowanych ofertą sprzedaży i najmu
  • Wzory komunikacji SMS i e-mail z zainteresowanymi ofertą
  • Lista kontrolna co zabrać na dzień otwarty
  • Kwestionariusz osobowy z RODO na prezentacji
  • Formularz do złożenia oferty nabycia
  • Prezentacja z warsztatu
  • Elektroniczny certyfikat potwierdzający udział
-60% TANIEJ

Sprawdź opinie uczestników naszych szkoleń i zdecyduj, czy ten warsztat jest dla Ciebie!

“Polecam warsztaty z Martą i Marią, uzyskałam na nich odpowiedzi na nurtujące mnie tematy dotyczące Dnia Otwartego. Dowiedziałam się jak pokierować ruchem w Dniu Otwartym, żeby wywrzeć na Klientach najlepsze wrażenie, a także o czym i jak rozmawiać z Klientem na samym początku spotkania oraz jak przygotować perfekcyjny Dzień Otwarty. Bardzo przydatna okazała się rozmowa o obecnej sytuacji na rynku i o tym jak uzasadniać cenę nieruchomości w dzisiejszych czasach - cenę którą chcemy maksymalizować. Po warsztatach otrzymałam komplet bardzo szczegółowo przygotowanych materiałów do pracy. Dziękuję za podzielenie się Waszą wiedzą i doświadczeniem! “
Agentka Nieruchomości
uczestniczka warsztatu

Łatwo powiedzieć, ale jak to zrobić?

Jeden dzień, który zaoszczędzi Tobie wiele dni nieefektywnej pracy nad znalezieniem nabywcy nieruchomości i zwiększy zysk z transakcji niezależnie od sytuacji rynkowej.

Soczysty warsztat, stworzony z myślą o osobach, które chcą przyspieszyć zamknięcie sprzedaży, bez względu na to czy są agentami nieruchomości, czy też zajmują się sprzedażą na własny użytek inwestycyjnie bądź prywatnie.

Gotowy przepis zorganizowany wobec autorskiego modelu APPETITE, jak przygotować ofertę nieruchomości, aby przyciągnęła odpowiednich klientów i doprowadzić do uzgodnienia korzystnych warunków transakcji.

Praktyczne ćwiczenia,
dzięki którym wyjdziesz z własną, wyróżniającą się treścią oferty, gotową do publikacji.

Otrzymasz od nas konkretne wskazówki:

To wszystko na podstawie wiedzy i doświadczenia z różnych etapów cyklu koniunkturalnego.

 

Poznajmy się!

Marta Baczewska-Golik

Na pierwszych transakcjach w nieruchomościach zarabiałam w 2003 roku. Kilka lat byłam doradczynią kredytową, a jako agentka nieruchomości zaczynałam w czasach niepewności światowego kryzysu w 2008 roku. Banki zatrzymały kredytowanie, popyt drastycznie spadł, a nieruchomości sprzedawały się długimi miesiącami, a nawet latami. To były czasy, gdy nie używało się w Polsce słowa “home staging”, ogłoszenia publikowało się w gazetach w formie anonsów, a zdjęcia profesjonalne znaleźć można było tylko w magazynach wnętrzarskich. Jako agentka robiłam fotografie pospiesznie, przy podpisaniu umowy otwartej, aparatem kompaktowym lub telefonem i wrzucałam jak najszybciej zdawkowe ogłoszenia, aby “złapać nabywcę” szybciej, niż konkurencja. I czekałam. Taki sposób pracy nie był spójny ze mną. Zaczęłam szukać alternatywnych rozwiązań, głównie za granicą, jak sprzedawać lepiej, skuteczniej.

Moje oferty szybko zaczęły się wyróżniać, potencjalni nabywcy chętnie dzielili się informacjami zwrotnymi, dzięki czemu doskonaliłam proces sprzedaży i pozyskiwałam coraz bardziej wymagających klientów. W 2012 roku przeszłam na sprzedaż na zasadach wyłączności pod własną marką Ruszamy Nieruchomości. To był punkt zwrotny w mojej pracy! Zajęłam się mniejszą liczbą zleceń, a bardziej lukratywnych. Zwiększyłam inwestycje w przygotowanie ogłoszenia, co skróciło czas sprzedaży.

W 2019, mając na koncie transakcje o wartości ponad 100 mln złotych, 6 kursów online, ponad 100 webinarów i live, 100 odcinków podcastu, mieszkania w najmie, podnajmie i flipy przestałam je liczyć 😉 Bardziej interesuje mnie to, co jeszcze mogę zrobić, aby wpłynąć pozytywnie na branżę nieruchomości i na życie każdego z moich obecnych i przyszłych klientów… w tym Twoje!

Swoją wiedzą dzielę się od lat w podcaście “Ruszamy Nieruchomości” i na profilu Ruszamy Nieruchomości – Kobieca Strona Inwestowania.

Maria Niemir-Błaszak

Marketing, sprzedaż oraz przedsiębiorczość płyną we mnie “jak krew w żyłach”. Uwielbiam checklisty i inne sposoby automatyzacji pracy oraz zwinne metody zarządzania projektami, co przekłada się na tworzenie skutecznych systemów działania. Z chęcią pomogę każdemu, kto czuje, że chce zoptymalizować proces przygotowania oferty i sprzedaży. W pośrednictwie nieruchomości, które wykonuję pod marką Kierunek Nieruchomości, moim celem jest zaskakiwanie klientów jakością i sprawianie, aby sprzedaż, zakup i wynajem nieruchomości były dla nich przyjemnością. Realizuję to między innymi poprzez przygotowywanie świetnych ofert i procesu sprzedaży. Sprawiam, że właściciele nieruchomości czują się dumni z nieruchomości, które wkrótce opuszczą i w pozytywnych emocjach przekazują je nabywcom, pewni, że dokonali korzystnej dla siebie transakcji i przekazują ich dotychczasowy dom w dobre ręce.

Z wykształcenia jestem psychologiem i dydaktykiem, więc w naszym duecie czuję się odpowiedzialna za skuteczność procesu nauczania. Zanim zostałam agentką nieruchomości, pracowałam w marketingu, sprzedaży i zarządzeniu projektami. Dzięki temu weszłam w pośrednictwo z unikalnym zestawem umiejętności, wiedzy, charakterem i nastawieniem na szybką sprzedaż, przez co w krótkim czasie zdobyłam zaufanie i uznanie wielu doświadczonych agentów.
Zanim odkryłam, że pośrednictwo jest idealne dla mnie, miałam fatalną opinię o pośrednikach, bazującą na poszukiwaniach nieruchomości i obserwowaniu przez 6 lat (w kryzysie od 2009 roku) nieefektywnej sprzedaży mieszkania na ponad 30 umowach otwartych (!), zawsze jako świadek prezentacji(!). Od tego czasu, na szczęście, wiele się zmieniło, jednak jako wnikliwa analityczka i wrażliwa obserwatorka widzę obszary do rozwoju.

Jak pracować z ofertą nieruchomości, aby sprzedać szybko i korzystnie?

Praktyczny warsztat stacjonarny z networkingiem
Do wyczerpania limitu miejsc lub do 1.03.2023 r. godz. 12:00.
1500PLN
1200 PLN brutto
  • 8 godzinny warsztat wg autorskiego modelu APPETITE, uzupełniony praktycznymi ćwiczeniami 17.03.2023 r. (piątek) w Airport Hotel Okęcie
  • Before party online tydzień przed warsztatem od godziny 18:00-??? 🙂 na videorozmowie dla grupy warsztatowej w swobodnej atmosferze 10.03.2023 r. (piątek)
  • Przekąski i napoje w przerwach warsztatu
  • 2 godzinną kolację integracyjną… z nieograniczonymi możliwościami kontynuowania integracji po evencie 😉
  • Pakiet szczegółowych i praktycznych materiałów (szablony, listy kontrolne, wzory)
  • Prywatna grupa na Facebooku, dostępna wyłącznie dla uczestników warsztatów przed i po evencie (i docelowo kolejnych edycji).
  • Videorozmowa uczestników szkolenia 4 tygodnie po warsztacie, aby przeanalizować przypadki ofert chętnych uczestników i wspólnie pomyśleć nad tym co mogą zmienić żeby sprzedać.
-20% taniej

Często zadawane pytania

Oczywiście. Dokonując zakupu, zaznacz pole „Proszę o wystawienie faktury”, a następnie wpisz dane kupującego wraz z NIP-em. W ofercie podane są ceny brutto zawierające 23% VAT. Kiedy dokonasz płatności bez wypełnienia tych danych, nie ma możliwości wystawienia faktury do tej transakcji.

Masz do wyboru: 

  • PayU: przelew online, przelew tradycyjny, BLIK, płatność kartą, raty 0% PayU.
  • Tpay: przelew online, przelew tradycyjny, BLIK, płatność kartą, raty Pekao, raty Alior.
  • PayPal

Tak, dostępne są raty 0% PayU. W opcjach płatności tPay są dostępne również raty Pekao, raty Alior, jednak przed zakupem zalecamy sprawdzenie RRSO.

Kolejną edycję planujemy wstępnie na IV kwartał 2023 r.