Niestandardowo RN #01
Niestandardowo Ruszamy Nieruchomości co to takiego?
To nowy cykl wewnątrz podcastu Ruszamy Nieruchomości, który będę nagrywać we współudziale Łukasza Kruszewskiego.
Kim jest Łukasz i dlaczego z nim?
Łukasz prowadzi bloga Niestandardowo na temat nieruchomości – lukaszkruszewski.pl i trzeba przyznać, że robi kawał dobrej roboty dla branży pośrednictwa nieruchomości. Sama wielokrotnie się inspirowałam jego podejściem do sprzedaży i marketingu nieruchomości. Ponadto ma bardzo fajne doświadczenie w prowadzeniu biznesu i budowaniu silnej marki, a ja jak wiecie bardzo sobie cenię rozmowy z praktykami, a nie teoretykami. Dlatego postanowiłam zaprosić Łukasza na łamy Ruszamy Nieruchomości po to by wspólnie dać Tobie jeszcze więcej wartości.
Home Branding co to takiego?
To temat przewodni dzisiejszego odcinka.
Łukasz jest również autorem książki MARKETING NIERUCHOMOŚCI. HOME BRANDING PRAKTYCZNIE i na pierwszy ogień rzuciliśmy temat budowania brandu wokół sprzedawanej nieruchomości. Traktowania sprzedaży poszczególnej nieruchomości jak osobnego projektu biznesowego dla którego trzeba stworzyć indywidualny brand.
O tym czy warto:
– inwestować czas i pieniądze w przygotowanie profesjonalnej oferty
– poznać prawdziwe przyczyny sprzedaży nieruchomości
– zbudować relacje z klientem
– tworzyć wiarygodne i szczegółowe opisy nieruchomości
– odnaleźć unikalny punkt oferty
– stworzyć strategię marketingową sprzedaży nieruchomości
– brać odpowiedzialność za oferty
– planować budżet na marketing
i wielu innych aspektach marketingu nieruchomości rozmawiam z Łukaszem Kruszewskim.
Music by audionautix.com
2 thoughts on “[RN15] Niestandardowo RN – Home Branding Gość: Łukasz Kruszewski”
Kolejny odcinek, którego dziś posłuchałem.
Home branding to świetny temat, o którym wiele osób jeszcze nie myśli. Moim zdaniem to duży błąd, bo jak pokazaliście w tym odcinku, dobra marka może ułatwić nam sprzedaż. Chodzi głównie o to, że wiele osób myśli w krótkim terminie. Bo przecież przygotowanie dobrej oferty wymaga więcej czasu, niż wrzucenie tej samej i często nie atrakcyjnej informacji na wiele portali. Jednak w dłuższej perspektywie, to właśnie nieruchomości opisane w ciekawy sposób, wyróżniają się na tle konkurencji.
Zdecydowanie! Moi klienci czasem sa tacy rozczarowani kiedy dowiadują sie ze przygotowanie oferty zajmie co najmniej kilka dni. Jednak pózniej zawsze sa zadowoleni i to doceniają 🙂