[RN15] Niestandardowo RN – Home Branding Gość: Łukasz Kruszewski

Niestandardowo RN #01

Niestandardowo Ruszamy Nieruchomości co to takiego?

To nowy cykl wewnątrz podcastu Ruszamy Nieruchomości, który będę nagrywać we współudziale Łukasza Kruszewskiego.

Kim jest Łukasz i dlaczego z nim?

Łukasz prowadzi bloga Niestandardowo na temat nieruchomości – lukaszkruszewski.pl i trzeba przyznać, że robi kawał dobrej roboty dla branży pośrednictwa nieruchomości. Sama wielokrotnie się inspirowałam jego podejściem do sprzedaży i marketingu nieruchomości. Ponadto ma bardzo fajne doświadczenie w prowadzeniu biznesu i budowaniu silnej marki, a ja jak wiecie bardzo sobie cenię rozmowy z praktykami, a nie teoretykami. Dlatego postanowiłam zaprosić Łukasza na łamy Ruszamy Nieruchomości po to by wspólnie dać Tobie jeszcze więcej wartości.

Home Branding co to takiego?

To temat przewodni dzisiejszego odcinka.

Łukasz jest również autorem książki MARKETING NIERUCHOMOŚCI. HOME BRANDING PRAKTYCZNIE i na pierwszy ogień rzuciliśmy temat budowania brandu wokół sprzedawanej nieruchomości. Traktowania sprzedaży poszczególnej nieruchomości jak osobnego projektu biznesowego dla którego trzeba stworzyć indywidualny brand.

O tym czy warto:
– inwestować czas i pieniądze w przygotowanie profesjonalnej oferty
– poznać prawdziwe przyczyny sprzedaży nieruchomości
– zbudować relacje z klientem
– tworzyć wiarygodne i szczegółowe opisy nieruchomości
– odnaleźć unikalny punkt oferty
– stworzyć strategię marketingową sprzedaży nieruchomości
– brać odpowiedzialność za oferty
– planować budżet na marketing

i wielu innych aspektach marketingu nieruchomości rozmawiam z Łukaszem Kruszewskim.

Music by audionautix.com

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

2 thoughts on “[RN15] Niestandardowo RN – Home Branding Gość: Łukasz Kruszewski”

  1. Kolejny odcinek, którego dziś posłuchałem.

    Home branding to świetny temat, o którym wiele osób jeszcze nie myśli. Moim zdaniem to duży błąd, bo jak pokazaliście w tym odcinku, dobra marka może ułatwić nam sprzedaż. Chodzi głównie o to, że wiele osób myśli w krótkim terminie. Bo przecież przygotowanie dobrej oferty wymaga więcej czasu, niż wrzucenie tej samej i często nie atrakcyjnej informacji na wiele portali. Jednak w dłuższej perspektywie, to właśnie nieruchomości opisane w ciekawy sposób, wyróżniają się na tle konkurencji.

    1. Marta Baczewska-Golik

      Zdecydowanie! Moi klienci czasem sa tacy rozczarowani kiedy dowiadują sie ze przygotowanie oferty zajmie co najmniej kilka dni. Jednak pózniej zawsze sa zadowoleni i to doceniają 🙂

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skorzystaj z szybkiego wyszukania:

lub przejdź do ostatnich wpisów

Kupowanie nieruchomość u syndyka

Syndycy nie mają własnego portalu ogłoszeniowego, a mimo to kupowanie od nich nieruchomości staje się coraz popularniejsze. I są ku temu powody. Czym różni się aukcja komornicza od licytacji u syndyka? Dlaczego warto

Czytaj więcej »
Po co mi umowa pośrednictwa?

Chcąc sprzedać lub kupić nieruchomość na pewno zastanawiasz się, czy zmierzyć się z tym wyzwaniem samodzielnie, czy zaprosić do współpracy pośrednika nieruchomości, a jeżeli tak to, jak sprawdzić, czy zaproponowana przez niego umowa jest

Czytaj więcej »
Księga wieczysta bez tajemnic

W księgach wieczystych, czyli rejestrach publicznych, które przedstawiają stan prawny nieruchomości, mogą pojawiać się różnego rodzaju wpisy. Mając wiedzę, jak je czytać, jesteś w stanie nie tylko uchronić się

Czytaj więcej »
Kiedy nadchodzi kryzys

Czy możemy dziś mówić o silnym pieniądzu? Czy jesteśmy w stanie przewidzieć nadejście kryzysu i zabezpieczyć się przed utratą zainwestowanego kapitału? Takie pytanie zadaje sobie dziś wiele osób. Jednak, aby

Czytaj więcej »
Dlaczego boimy się strat?

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana, głosi nasze polskie przysłowie. Jednak jaki musi być ten przysłowiowy szampan, by nasza ludzka natura faktycznie była skłonna zaryzykować dla kilku jego

Czytaj więcej »