[RN27] Dlaczego mam poświęcać czas na Social Media? Gość: Oskar Płukis

  1. POBIERZ SKRYPT DO TEGO ODCINKA
  2. UDOSTĘPNIJ GO NA SWOJEJ TABLICY NA FB
  3. I NAPISZ NA MOIM PROFILU CO MYŚLISZ NA TEMAT ROLI SM W BIZNESIE
  4. I WYGRAJ KSIĄŻKĘ!!!!! SZCZEGÓŁY W 27 ODCINKU RN!

KONIECZNIE PRZESŁUCHAJ DO KOŃCA!!! 🙂

Rola Social Mediów jest często krytykowana lub bardzo niedoceniana przez biznes. Niezależnie od tego czy prowadzisz biznes oparty o usługi, czy sprzedaż detaliczną w zdecydowanej większości branż Social Media są jednym z najlepiej funkcjonujących narzędzi do komunikowania się z naszymi klientami.

Problem w tym, że właśnie ta komunikacja z klientem najczęściej jest zaniedbana przez przedsiębiorców.

Dlaczego? Przyczyna jest często prozaiczna brak czasu lub brak funduszy na zatrudnienie profesjonalnej agencji do tego przedsięwzięcia.

Zastanówmy się dlaczego brakuje nam na to funduszy? Dlaczego w firmie znajdujemy pieniądze na całe mnóstwo stałych kosztów, a na to nie?

Tak naprawdę przyczyną jest to co napisałam w pierwszym zdaniu. Ja to nazywam „nie zrozumieniem” lub brakiem świadomości jak istotny to jest element w perspektywie długofalowej.

I tą „długofalowość” lub mówiąc ładniej po polsku odroczoną gratyfikacje najtrudniej jest przedsiębiorcom zrozumieć i docenić. Dlaczego? Bo jak sama nazwa wskazuje długo – znaczy długo trzeba czekać na efekt sprzedażowy (czytaj pieniądze).

Spójrzmy na mój przypadek.

Od ponad roku publikuje podcasty inwestując w to kilkaset zł co miesiąc oraz swój bezcenny dla mnie czas. Po co to robię? Można by pomyśleć, że przecież nie odnoszę z tego tytułu korzyści. Mogłabym sobie pomyśleć: Marta po co ty to robisz – to się nie opłaca! A jednak moje myślenie jest zupełnie odwrotne. Angażuje się coraz bardziej i ponoszę realne koszty. Nikt mi za to póki co nie płaci. Robię to zupełnie za darmo dla moich słuchaczy. Pytanie jakie się nasuwa brzmi: PO CO?

Robię to przede wszystkim po to, by w ten sposób komunikować się z moimi obecnymi i potencjalnymi klientami. A oprócz tego, bo po prostu lubię to robić 🙂

Jakie mi to przynosi korzyści, a no właśnie takie, że moi klienci mają okazje mnie poznać i w razie potrzeby oni od razu wiedzą do kogo zadzwonić. To jest już bardzo realna dla mnie wartość. Ponieważ w podcastach jasno komunikuję na jakich zasadach współpracuje – klienci, którzy się do mnie zgłaszają z podcastów lub z poleceń od moich słuchaczy zazwyczaj zupełnie nie kwestionują moich zasad współpracy i bez problemu podpisują umowę na wyłączność, co w pośrednictwie uważane jest za rzadkość.

Ponadto społeczność jaka buduje się wokół podcastu pozwala mi wysłać ofertę do firm i pozyskać reklamodawców. Bo moja grupa jest ściśle określona i są firmy, które są bardzo zainteresowane tym by skorzystać z tego zasięgu.

Po trzecie, gdybym chciała teraz stworzyć jakiś kurs czy książkę to mam dla kogo. Nie muszę wychodzić na rynek z produktem i szukać po omacku klientów.

Po czwarte i to jest najważniejsze – mogę zapytać moich słuchaczy wprost z czym mają największy problem i dostarczyć im rozwiązanie, za które prawdopodobnie będą bardzo wdzięczni.

To wszystko sprawia, że pomimo iż wciąż płacę sama za te podcasty, to wiem, że jest to najlepsza moja inwestycja zarówno czasowa jak i finansowa. Furtki i możliwości się przede mną otwierają. Mam w czym wybierać i dzięki temu mogę robić to co kocham.

Takie właśnie efekty daje inwestycja w Social Media. Ja zainwestowałam w podcasty, ale prawda jest taka, że możesz to robić na FB, Instagramie czy YT. Kanał i forma zależą od Ciebie – wybierz tę, która ci będzie sprawiać frajdę wówczas nigdy nie poczujesz zmęczenia tym co robisz i będzie to wspaniała odskocznia od codziennych problemów z jakimi spotykasz się na co dzień w pracy.

W 27 odcinku przedstawię Wam Agenta Nieruchomości, który naprawdę robi świetną robotę w Social Mediach i co najważniejsze – przełożyło to mu się na bardzo realne korzyści finansowe. Posłuchajcie mojej rozmowy z Oskarem Płukisem, ponieważ Oskar dzieli się nie tylko swoją wiedzą na temat Social Mediów, ale również opowiada o bardzo wysokich kontraktach jakie pozyskał właśnie dzięki temu, że jest w stałym kontakcie ze swoimi potencjalnymi klientami w SM.

Jeżeli rozmowa Cię nie przekona, ale poczujesz, że być może potrzebujesz zdobyć więcej informacji na ten temat to przygotowałam skrypt, w którym spisałam wszystkie moje szkolenia, książki, podcasty które zmieniły moje myślenie i nauczyły konkretnych technik w zakresie marketingu on line. Wystarczy, że wpiszesz swój adres email w różowym boksie na górze strony w komputerze lub na samym dole w Twoim urządzeniu mobilnym.

Dodatkową motywacją do pobrania skryptu jest fakt, że z tych osób, które to zrobią oraz udostępnią ten odcinek w swoich Social Mediach z #ruszamynieruchomosci oraz zaangażuje się w dyskusje na moim profilu na FB wybiorę 2 szczęśliwców, którym prześlę nagrodę w postaci jednej z najcenniejszych moim zdaniem na polskim rynku książki dot. Social Mediów. Napisana jest przez praktyka z ogromnym sukcesem. Jest to książka w formie odpowiedzi na pytania ludzi, którzy go obserwują, słuchają czy też oglądają na video. Jego rady i przemyślenia są bezcenne. Co to za książka dowiesz się z podcastu.

Dlatego jeszcze raz bardzo serdecznie zapraszam Cię do wysłuchania naszej rozmowy.

Linki do mojego profilu na FB oraz Oskara:

https://www.facebook.com/ruszamyN/

https://www.facebook.com/Oskarbiura?fref=ts

Music by audionasutix.com

Facebook
Pinterest
Twitter
LinkedIn

13 thoughts on “[RN27] Dlaczego mam poświęcać czas na Social Media? Gość: Oskar Płukis”

    1. Marta Baczewska-Golik

      eeetam od razu czarna magia 😉 wbrew pozorom nie trzeba nie wiadomo czego robić, aby działały dla ciebie korzystnie – tak na prawdę jedyne o co trzeba dbać to o spójny wizerunek tego co ludzie widzą w realu i w socialach. Jak te dwa obrazki się rozjeżdżają to lepiej faktycznie nic nie robić w SM 🙂

        1. Marta Baczewska-Golik

          🙂 domyślam się 😉 natomiast rozwiń myśl co by nikt nie miał wątpliwości 😉 dlaczego niektórzy nie powinni się w to bawić? jakie wg ciebie są karygodne błędy?

    2. Marta Baczewska-Golik

      Łukasz a możesz rozwinąć swoją myśl? Dlaczego nie każdy powinien się w to bawić? niektórzy nieśmiało mnie pytają czy ten komentarz jest złośliwy – ja go tak nie postrzegam, ale może napiszesz co miałeś na myśli?

    1. Marta Baczewska-Golik

      Ciesze się, że ci się podoba! A jakie są Twoje doświadczenia z SM? Z tego co widzę to dość mocno działasz na FB. Możesz się podzielić swoimi doświadczeniami? W czym ci to pomaga lub nie? Dlaczego wg warto na to poświęcać czas ?

      1. Od maja 2016 prowadzę swojego Facebooka „biznesowo”, ale przede wszystkim dziele się wiedzą (bo lubię :)), pokazuję to co robię oraz jasno komunikuję czym się zajmuję. Dzięki temu nawiązuję ciekawe znajomości, klienci sami się zgłaszają oraz zarabiam więcej :). A wszystko się dzieje „przy okazji”. Prowadzę np. Facebook Live’y, czyli transmisje na żywo – z remontowanych, inwestycyjnych mieszkań.
        Mój FB: fb.com/kgorzedowska

        1. Marta Baczewska-Golik

          Muszę przyznać, że właśnie dzięki temu, że jesteś aktywna na fb odkryłam, że napisałaś ciekawą książkę 🙂 a powiedz mi jak Live’y wpływają na Twoje relacje z klientami? Bo ja jak rozmawiam z klientami, którzy słuchają moich podcastów to mam wrażenie, że od razu mamy przełamaną pierwszą barierę i dużo łatwiej buduje się z nimi relację. Też masz podobnie?

          1. Zdecydowanie tak. Klienci-inwestorzy, którzy się do mnie zgłaszają już mnie znają z social media, z filmów, live’ów, podcastów, widzieli moją stronę internetową, facebooka, czasami też instagrama – mogą zrobić pełen research, zobaczyć moje inwestycje, jak działam, czym się zajmuje. Wielokrotnie mówią, że fakt, że widzą mnie w różnych miejscach powoduje, że decydują się na współpracę ze mną – widzą konkretnie czym się zajmuję, widzą moje wyniki :).

          2. Marta Baczewska-Golik

            Super! No właśnie! Dla wszystkich niedowiarków co mówią, że FB nie sprzedaje! Sprzedaje, coś więcej niż produkt! Sprzedaję Ciebie i Twoje działania, a produkt/usługa jest tylko dopełnieniem 🙂

  1. Świetny odcinek.

    Trzeba przełamywać bariery. Robicie to doskonale i pokazujecie, że Social Media mogą być narzędziem, które ułatwi nam pracę. Strach dotyka najczęściej osób, które nie znają tego świata. Kiedy sami zaczynają korzystać, wiedzą jakie dają im możliwości.

Leave a Comment

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Skorzystaj z szybkiego wyszukania:

lub przejdź do ostatnich wpisów

Kupowanie nieruchomość u syndyka

Syndycy nie mają własnego portalu ogłoszeniowego, a mimo to kupowanie od nich nieruchomości staje się coraz popularniejsze. I są ku temu powody. Czym różni się aukcja komornicza od licytacji u syndyka? Dlaczego warto

Czytaj więcej »
Po co mi umowa pośrednictwa?

Chcąc sprzedać lub kupić nieruchomość na pewno zastanawiasz się, czy zmierzyć się z tym wyzwaniem samodzielnie, czy zaprosić do współpracy pośrednika nieruchomości, a jeżeli tak to, jak sprawdzić, czy zaproponowana przez niego umowa jest

Czytaj więcej »
Księga wieczysta bez tajemnic

W księgach wieczystych, czyli rejestrach publicznych, które przedstawiają stan prawny nieruchomości, mogą pojawiać się różnego rodzaju wpisy. Mając wiedzę, jak je czytać, jesteś w stanie nie tylko uchronić się

Czytaj więcej »
Kiedy nadchodzi kryzys

Czy możemy dziś mówić o silnym pieniądzu? Czy jesteśmy w stanie przewidzieć nadejście kryzysu i zabezpieczyć się przed utratą zainwestowanego kapitału? Takie pytanie zadaje sobie dziś wiele osób. Jednak, aby

Czytaj więcej »
Dlaczego boimy się strat?

Kto nie ryzykuje, nie pije szampana, głosi nasze polskie przysłowie. Jednak jaki musi być ten przysłowiowy szampan, by nasza ludzka natura faktycznie była skłonna zaryzykować dla kilku jego

Czytaj więcej »